پایان نامه ارشد : بررسی اثر اندازه، صرف ارزش و استراتژی مومنتوم بر بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران
پایان نامه رشته : مدیریت
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری : بررسی رابطه اندازه شرکت ، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس
پایان نامه رشته حسابداری با عنوان : بررسی رابطه اندازه شرکت ، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و حجم معاملات با سودهای مومنتوم و معکوس در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه ارزیابی فرضیه بازار کار در بورس اوراق بهادار تهران(1391-1380)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه جهت دریافت درجه کارشناسیارشد رشته مدیریت بازرگانی(M. A) عنوان ارزیابی فرضیه بازار کار در بورس اوراق بهادار تهران(1391-1380) بهمن 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول کلیات تحقیق 2 1-1 مقدمه. 3 1-2 بیان مسئله. 7 1-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه بررسی رفتار پویا و پیش بینی پذیری بازار سهام: تحلیل تجربی بورس اوراق بهادار تهران
پایان نامه رشته اقتصاد دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی گروه آموزشی اقتصاد پایان نامه برای دریافت درجه دکتری در رشته علوم اقتصادی گرایش اقتصاد مالی عنوان: بررسی رفتار پویا و پیش بینی پذیری بازار سهام: تحلیل تجربی بورس اوراق بهادار تهران استاد مشاور: دکتر حامد قدوسی ؟؟؟ دی 1393 چکیده: این پژوهش، به منظور […]
پایان نامه های دانلودی رشته حسابداری
در این صفحه لیست همه پایان نامه های رشته حسابداری سایت سبز فایل را در یک صفحه می توانید ببینید و برای استفاده در پروپوزال ،پایان نامه، تحقیق ، پروژه ، گزارش سمینار و دیگر فعالیت های علمی خودتان از آنها استفاه کنید پایان نامه ارزش هزینه مالیات از دیدگاه سرمایه گذاران پایان نامه مقایسه توان […]
دانلود پایان نامه ارشد : طراحی و پیادهسازی شبیهساز مجازی سامانه کنترل وضعیت و موقعیت ماهواره
پایان نامه رشته مهندسی مکانیک گرایش :دینامیک و کنترل عنوان : طراحی و پیادهسازی شبیهساز مجازی سامانه کنترل وضعیت و موقعیت ماهواره
پایان نامه:مطالعهی عددی تأثیر پارامترهای مؤثر شرایط اولیهی حاکم بر محفظهی احتراق موتور پاششمستقیم دیزلی بر شاخصهای عملکردی موتور و آلایندههای منتشره
در دنیای کنونی موتورهای احتراق داخلی متداولترین وسیلهی تولید توان، به خصوص در مقیاس کوچک، محسوب میشوند. این موتورها به دو دستهی عمدهی اشتعال جرقهای و اشتعال تراکمی تقسیمبندی میگردند. در عصر حاضر بیشتر تلاش محققان موتور بهمنظور کاهش آلایندگی و افزایش کارایی اینگونه موتورها است. پایاننامهی حاضر بر روی موتور دیزل فورد ۸/۱ لیتر انجام شده است. این کار با مدلسازی عددی (CFD) این موتور و تطبیق آن با مدل تجربی شروع میشود. سپس تأثیر تغییر در شرایط اولیهی جرم سوخت پاشششده و دمای اولیهی محفظهی احتراق بر روی برخی از پارامترهای عملکردی موتور نظیر فشار موثر متوسط اندیکه (IMEP)، مصرف سوخت مخصوص اندیکه (ISFC)، و گشتاور اندیکه (IT) و نیز پارامترهای دیگری چون فشار محفظه و نرخ آزاد شدن گرما مورد بررسی قرار میگیرند. در ادامه تاثیر همین تغییرات بر روی پارامترهای آلایندگی موتور مثل NOx و soot بررسی شده و در آخر کانتورهای مربوط به دما، نسبت جرمی و نسبت همارزی تحلیل خواهند شد. در کار حاضر سعی شد تا پارامترها در سه دور موتور مختلف بررسی گردند. هرکدام از این دور موتورها را در شرایط اولیهی شش جرم متفاوت، و هر یکی در پنج دمای اولیهی مختلف محفظهی احتراق بررسی شدند. پس از بهدست آوردن نتایج، و در طی نگارش متن پایاننامه، انبوهی از دادهها بهدست آمدند. بنا را بر اختصار گذاشته و نتایج فقط با یک دور موتور، پنج جرم سوخت پاشششدهی اولیهی مختلف و پنج دمای اولیهی متفاوت محفظهی احتراق ارائه شدند. نتیجه اینکه با کاهش دمای اولیهی محفظهی احتراق IMEP و IT روندی افزایشی داشته و ISFC روندی کاهشی دارد. ضمن اینکه اثر کاهش جرم سوخت پاشششده بر روی IMEP و IT اثری افزایشی است.